Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
האם קניון או מרכז מסחרי צריך לשתף מידע?

 

לא. קניונים ומרכזי מסחריים אינם מעבירים מידע למערכת RIS, שכן הנתונים מתבססים על נתוני פדיון שמועברים על ידי הרשתות בלבד.

01

האם מישהו רואה את הנתונים שלי?

 

כן. נתוני הממוצעים של הקניונים אינם סודיים וחשופים גם לשאר הקניונים והמרכזים המסחריים במערכת RIS.

מנוי למערכת RIS יוכל לקבל נתונים גם על קניון שאינו מנוי, שכן המידע מבוסס על נתונים המתקבלים מהרשתות בלבד.

02

אילו פרמטרים קיימים בדוחות?

 

RIS אוספת מהרשתות חברות המערכת את נתוני המכירות היומיים שלהם (פדיון) ורשימת שטחים. בהתאם, הפרמטר שמופיע ברב דוחות החברה הוא פרמטר של פדיון למ"ר. בנוסף ניתן להפיק את הדוחות לפי ממוצע לחנות, ולפי סך הכל מכירות. מעבר לפרמטרים אלו קיימים פילוחים וחתכים רבים בדוחות המערכת: רמות מיצוב, פילוח על פי מין, גודל חנות.

03

האם המערכת כוללת ספירת מבקרים?

 

לא. אין כל קשר בין נתוני מערכת RIS למערכת ספירת כניסות מבקרים. עם זאת, מגמת המכירות שמודדת המערכת יכולה להצביע על עליה או ירידה במספר הקונים.

04

אילו תחומים נכללים במערכת?

 

התחומים הנכללים במערכת הינם: משק כללי, אופנה והנעלה, כל האופנה, אופנת גברים, אופנת נשים, אופנת ילדים, הלבשה תחתונה, הנעלה, ושונות (Non Fashion).

תחום הNon Fashion כולל בתוכו חנויות בתחום התכשיטים,ספרים, קוסמטיקה, מחשבים, מתנות, ציוד משרדי ועוד.
RIS אינה כוללת נתונים בתחום הDIY , החשמל, סופרמרקטים, פארמים ומזון.

05

האם ניתן לקבל נתונים היסטוריים?

 

בהחלט. כל רשת המצטרפת למערכת מעבירה נתוני מכירה היסטוריים של לפחות שנתיים אחורה.

06

מה קורה אם יש רק שתי חנויות או רשתות בתחום מסוים?

 

המערכת לא תציג כל נתון בשל פגיעה בסודיות.

07

מה קורה אם יש רק שתי חנויות בקניון?

 

המערכת לא תציג כל נתון בשל פגיעה בסודיות.

08

האם ניתן לקבל נתונים על קניונים בכל הארץ?

 

לא. כל קניון מקבל מידע על הקניונים והמרכזים המסחריים המתחרים שלו אשר נמצאים באותו איזור גיאוגרפי בו הוא נמצא. בנוסף למתחרים האזוריים, ניתן לראות גם את המכירות ברמת המגמות הארציות לפי חלוקה של קניונים ופאואר סנטרס.

09

למה רשתות נותנות לכם את הנתונים שלהן?

 

רשתות מוסרות לנו את נתוניהן ממספר סיבות: ראשית, הרשתות יודעות שנתוני המכירות המועברים לנו נמצאים בידיים טובות ונשמרים בסודיות, וכי המערכת אינה מאפשרת חשיפת נתוניהן. שנית, הרשתות זקוקות למידע על מנת לנהל טוב יותר את הרשת, על מנת לדעת בצורה קלה, אובייקטיבית ואמינה מה מצב הענף, ומה מצב המכירות בכל מיקום ומיקום. הרשתות משוות את הבצועים שלהן לאלו של השוק, והדבר מסייע להם הן בניהול השוטף היומיומי, בקרה על מנהלים, מעקב אחר ביצועים וכד’, הן בתכנון והחלטה לגבי מיקומים עתידיים, והן בהתמודדות מול המשכירים. מערכת RIS מהווה לרשתות מקור מידע אמין וזמין ונייטרלי בנוגע למתרחש בשוק הקמעונאות הישראלי. למידע נוסף ע"ע "לקוחות רשתות – תרומת המערכת לרשת".

10

האם הנתונים אמינים?

 

בהחלט! מספר דברים שחשוב לדעת בנודע לנתוני RIS:
א. הנתונים של רוב הרשתות מועברים באמצעות ממשקים אוטומטים שבסוף כל יום מכירה משגרים את פדיון המכירות ישירות למערכת. 
ב. מכיוון שהמידע חסוי, ואף רשת לא רואה נתונים של רשת אחרת, אין לרשתות כל אינטרס לשלוח למערכת RIS נתונים לא נכונים!
ג. האינטרס היחיד של הרשתות באמצעות השימוש במערכת, הוא ניהול טוב יותר. לפיכך, במידה ומישהו היה מטה את הנתונים הוא היה פוגע בראש ובראשונה בעצמו.
ד. מדי רבעון נדגמים נתוני הלקוחות ונדרש עליהם אישור רו"ח של הרשת.

11

האם הנתונים עדכניים?

 

כן.

12

כמה זה עולה?

 

לקבלת הצעת מחיר פרטנית אנא פנו למשרדי החברה בטלפון: 077-6001707 או במייל: ris@ris-il.co.il 

13